Update cookies preferences

Witam...




Fotografia jest największą pasją mojego życia. Bez niej nie wyobrażam sobie życia.
Każdy z nas widzi ten świat INACZEJ, patrzymy na niego przez pryzmat różnych doświadczeń, nastawienia, naszych myśli. Niesamowite jest to w jaki sposób możemy Nasz świat pokazać innym.

Robienie zdjęcia jest dla mnie czymś magicznym.
Staram się wczuć w daną scenę, osobę którą fotografuję, uchwycić duszę.
Z każdą fotografią staram się pokazać mój punkt widzenia na otaczający mnie świat. Zatrzymać w moim kadrze czas, światło, uczucie.


Czasami wydaje mi się, iż pewne rzeczy potrafię lepiej przekazać za pomocą zdjęć niż słów więc ten blog temu właśnie będzie służył.

Z początku stworzyłam ten blog w celu dzielenia się moimi fotografiami uchwyconymi na Cyprze ale szybko zaczęłam zdoywać coraz to nową wiedzę o miejscach które odwiedzałam i pragnienie podzielenia się nią z innymi. W międzyczasie blog więc zmienił swój charakter i mam nadzieje, że będzie on dla Ciebie wspaniałym źródłem informaci i inspiracją. 



Zapraszam do mojego świata :)

Ewelina Kur
Vienewi

0 comments:

"Somewhere in Cyprus" na Instagramie